شاہ رخ خان نے بالی ووڈ میں 28 سال منائے: میرا جذبہ مجھے کئی سالوں سے نظر آئے گا

شاہ رخ خان نے بالی ووڈ میں 28 سال منائے: میرا جذبہ مجھے کئی سالوں سے نظر آئے گا






شاہ رخ خان نے نئی تصویر کے ساتھ بالی ووڈ میں 28 سال منائے۔ انہوں نے اس پر کلک کرنے پر اپنی اہلیہ گوری خان کا شکریہ ادا کیا۔
شاہ رخ خان نے نئی تصویر سوشل میڈیا پر شیئر کرکے بالی ووڈ میں اپنے 28 سال منائے۔ کنگ خان بہت عرصے سے بڑی اسکرین سے دور ہیں۔ تاہم، بالی ووڈ کے بادشاہ اور ان کے مداحوں کے دلوں کا بادشاہ بننا باقی ہے۔ آج کل چنائی ایکسپریس کے اداکار نے اپنی ایک نئی تصویر شیئر کی۔ شاہ رخ نے اپنی قریبی اپ تصویر پر کلک کرنے پر اپنی اہلیہ، گوری خان کا شکریہ ادا کیا۔ وہ نئی تصویر میں گندا بال کھیل رہا ہے. اس نے یہ کہتے ہوئے عنوان دیا، "پتہ نہیں کب میرا جذبہ میرا مقصد بن گیا اور پھر میرے پیشے میں بدل گیا۔ آپ سب مجھے آپ کی تفریح کرنے کی اجازت دینے کے کئی سالوں کے لئے آپ کا شکریہ. میری پیشہ ورانہ مہارت سے زیادہ مجھے یقین ہے کہ میرا جذبہ آپ سب کی خدمت کے کئی سالوں کے ذریعے مجھے دیکھے گا۔ "
اگلے ٹوئٹ میں انہوں نے گوری کا اس پر کلک کرنے پر شکریہ ادا کیا۔ انہوں نے لکھا، "28 سال اور گنتی … اور اس لمحے پر قبضہ کرنے کے لئے @gaurikhan کا شکریہ۔ "


وائرل ویڈیو: شوٹنگ ختم ہونے کے بعد بھی کٹرینہ کیف کے ساتھ یہ کرتے رہے شاہ رخ خان، ایسے آرہے ہیں رد عم
https://alljobfb.blogspot.com/2020/06/blog-post_28.html?m=1


شاہ رخ نے ہندی فلم انڈسٹری میں اپنا ڈیبیو 1992 کی فلم دیوانہ سے کیا۔ فلم میں مرحوم اداکار رشی کپور اور دیویا بھارتی نے بھی اداکاری کی۔ امریش پوری، محنش بہل، الوک ناتھ اور سشما سیٹھ کو سپورٹ کرنے والے کرداروں میں دیکھا گیا۔



Comments

Popular posts from this blog

Pathaan' box office prediction day 2: Shah Rukh Khan starrer to get a MASSIVE Republic Day boost, may earn up to Rs 65 crore - Exclusive

Netflix cancels hit show after just two seasons - days after lead star claimed she 'did not have support' during filming

Netflix calls off ‘Sex/Life’, after its “very gimmicky” Season 2 premiere